En pigg Alco

Tog emot något fruktansvärt o stiga upp när klockan ringde.. Ändå fick jag sova ända till kl 8, då mamma fodrat pållarna innan hon körde till jobb.

Gjorde klart stallet innan jag gick in o tog frukost o därefter hämtade jag in Alco för en ridtur(:
Han ska på hoppträning i morgon så han kändes viktigast o rida=)
Dimmigt är de så vi höll oss hemma.
Red upp o ner på rakbanan och jobbade honom i alla gångarter. Skänkelvikningar i sicksack på rakspåret o även lite slutor.
Jätte duktig men PIGG.
Sista vändan vet jag inte vad som tog åt honom men jag fick nästan lägga mig bak för o få stopp på honom *S*
Här rider man seriöst o samlat o arbetar hästen så får han för sig att vi ska rejsa ist... Snacka om missförstånd ;)

Gick ut på gräsbanan o red på en åtta så han lugnade ner sig innan vi skrattade av.

Armani har fått gå ungefär varannan dag nu; Ellinor var söt o red honom igår eftersom jag som sagt arbetat hela helgen.
Så jag fick inte dåligt samvete över o låta honom stå idag igen ;D Han är ju bara bejbis! :P

Blir jobb för mig om någon timme så ska passa på o hämta lite energi innandess.

Såg inte långt framför sig


Kommentarer
Postat av: Ellinor

han har så söta öron :P (bilden alltså) haha :D

2009-12-08 @ 22:21:06
URL: http://ellinorq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0