Feber fri=)

Idag mår jag betydligt bättre... Har ingen feber o mer ork än vad jag hade igår... Skööönt.
Är hemma från jobb i morgon med, så att jag verkligen hinner bli frisk o sen är jag ju redan ledig resten av veckan så på måndag ska jag nog allt vara fullt frisk igen *ler*

Idag har jag varit o lämnat tillbaka Elles släp eftersom de behöver det i veckan o så har jag varit hos foderhandlarn.. Mest för skojs skull för jag handlade ju inget foder *S* Utan de blev en hängare med fyra krokar att t.ex hänga på boxdörren, en flaska shampoo och en påse med goodisar.

Armani har massa sår runt munnen efter hans o Alco's bitlekar i hagen.. De biter sig fast i varandras mular o drar *suck*.. Han hade iaf en liten svullnad  o var full med småsår precis vid mungipan så jag ville inte precis köra in några bett i munnen på honom idag. SUCK.. Jag som tänkte skritta honom en sväng.
Ist linade jag honom på gräset (som tack o lov fortf är mjukt) i kapsonen o med ett fleecetäcke på. Tur var väl de för de började snöa när vi kom ut på gräset o höll på under hela tiden.
Busfröet var överlag jätte duktig men fick ju sina ryck *haha*. Hade fullt upp med o stila för Closse o Lillan som gick i hagen bredvid.
Körde ner huvudet mellan benen emellanåt o slog med ett framben; blev nästan lite nervös att han skulle slå benet över linan, men det klarade sig:D

Nu ska jag göra vid mig lite o sen ska jag åka med Dennis, Jenny o Marie till jägersro o kolla på luciatåget där o lite travlopp... =)

Trevlig kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0