Glidarn

= moi! ;D
Trodde jag skulle kunna kompa en halvtimme tidigare men icke.. "Kaos" i sista stund på jobb.. :P
Så när jag fått på stallkläderna o kommit ut i stallet hade Sara mockat till båda kusarna.. O innan i dag hade mamma blandat matspannarna o fyllt höpåsar..
Allt jag behövde göra var o hämta in hästarna så vi kunde rida.. De é glassigt ;)

Sara o jag red på mina rödluvor en runda när de höll på o skymma.. Så vi var lika tjusiga som vanligt i full reflex-mondering..
Alco tkr allt är mkt läskigare när de börjar skymma; för o inte tala om när de är mörkt.. Men han är sööt (:
Armani var hur snäll o go som helst. Lite studsig så där o ville galoppera när vi skulle trava men inget mer än så.

Tur man har så duktiga vänner som ställer upp när tiden inte riktigt räcker till för o träna med båda..
Men guess what.. Ledig i helgen + tors - sön nästa ;)
Bara äälskar när jag får massor med tid till mina prinsisar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0