Julklappar :)

Har ni haft en trevlig jul?
De hade vi; lugn o stillsam...

Hästarna fick varsitt urgröpt äpple med rivna morötter nedproppat i ;P Sedan fick Armani transportskydd o till Alco visste ja knappt vad han ville ha... Han missade sista inlämningsdagen för önskelistan *typiskt* så han fick en flyveil o en täckesgjord. Blir han inte glad så får jag bombadera han med presenter från Göteborg i Februari... (har en känsla av att jag kommer köpa MASSOR till båda två vilket som)

Mamma o jag bestämde oss för o skita i julklapparna i år. Men jag fick ett par ridstövlar trots allt ;)
Jenny hade tagit en liten bit av Armanis svans o lämnat iväg o fått gjort ett ur fint armband av med pärlor:O VERKLIGEN personligt o ganska svår-överträffat ;)
Marie gav mig vara morrontofflor.
Av Sandra fick jag presentkort på Espresso House *Linda ÄLSKAR espresso house*

Släkten kom idag o jag fick pengar av min mormor<3

Pappa o den sidan av släkten ska jag fira jul med nästa vecka=)

PUSS på er! O GOD JUL ännu en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0