Lillejulafton

Lillejulafton har nog blivit en dag då ALLA sistaminuten människor ska hinna med o handla det sista!! Vi är såna.. Precis som mååånga många fler..
Skulle storhandlat i helgen men då var vi insnöade; lr ja.. Bilarna var insnöade ;P
Ist fick vi trycka oss fram liksom resten av de shoppingsugna folket *ler*
Hade det inte varit för att jag är i stan så sällan numera så hade jag inte stått ut; men idag fann jag det ganska trevligt.

Har förutom o sätta sprätt på pengarna hunnit med o rida 3 hästar. Closse, o mina två sötnosar(:
Closse skrittade jag uppe på gräsbanan tsm med Dennis som skrittade Tuffe. Snällare häst får man leta efter; lr.. Snällare häst i full tävlingskondis får man leta efter rättare sagt.. !:P
Var junior läder på hoppsadeln jag satt i så det kändes som o sitta i jockey läder för min del.. Haha, jag som alltid har låååånga dressyrläder. KRAMP :P

Mina tog jag efter att vi varit i stan.
Armani i paddocken o Alco på gräsbanan... Båda lika snälla:D
Har börjat töa ute så det är väldigt halt så vi vågade inte göra ngt avancerat.
Alco skrittade jag nästan bara. O Armani red jag i alla gångarter; men skrittade/travade lugnt i kurvorna.

Nu håller jag kväll!=)
Dennis o Jenny kommer alldeles strax in o fikar lite.
Kommer någon bild på min bdb ikväll när Jenny skickat över bilderna.

Trevlig kväll o passa på o NJUT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0