SnöKaos.!

LÄS: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6320299.ab  <----

... TUR att vår ytterdörr öppnas innåt.. Annars hade vi ALDRIG kommit ut till hästarna i morse.
Över en halvmeter snö... O igår plogade Dennis nästan hela gårdsplanen.!
Snön trillade in när vi öppnade.. Var högre upp än trappan så vi fick hoppa rakt ut; för att sedan kämpa oss bort till stallet. Där fick vi gräva oss in för o få upp dörren.

Jag hade morgonfodringen av ALLA hästar idag så fick även pulsa mig ut till utestallet med två höpåsar för o ge hingsten o Gasoline Hörda frukost...

Mina hästar får INTE vara ute länge idag.. Men de ska absolut få komma ut en stund; dock bara en kortis..
Funderar på o passa på o ge de vintervila när jag ändå inte kan rida?!

O komma till jobb i morgon.. Det är nog ganska omöjligt




Kommentarer
Postat av: jenny

Du e en riktig klippa vännen.:)kramkram

2009-12-20 @ 18:49:45
Postat av: Linda

Tack för ännu en toppen helg:D

2009-12-21 @ 05:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0