Bus i snön=)

Alco är helt o hållet som vanligt igen, de var han redan efter att det "lossnat" i förrigår.
Har inte fått mer än betfor o kli o olja till mat fram tills idag då jag testar lägga in kraften o müslin så försiktigt igen=)

Red lite lätt på Alco igår.
O idag var tanken att han skulle vila..

Han såg bus ut när jag hämtade honom i hagen så jag tog in honom, drog av alla täcken o gick sedan ut med honom i paddocken o släppte honom.
Hej o hå va vilt han busade rundor.
Han förstod inte att jag inte ville vara fullt så inblandad i leken som han fick mig att vara *haha* Fick kasta mig åt sidan flera gånger.
När jag skulle ta in honom fick jag brännmärken i händerna som han studsade, bockade o drog *crazy horse*

Började borsta o såg att han blödde på vänster bak *attans*, han hade lyckas sparka sig.. Men bara ett litet sår.
Strax efter såg jag att han nästan trampat av sig vänster fram-sko med *opps*
Fick ringa ut Lajos som kom ut o drog av den; o sedan till hovis som kunde komma i morgon bitti. Han är så snäll som kommer så fort alltid!! :)
Men med tanke på hur kul han hade det så var det värt de;) Inte hela världen:P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0