Trevlig helg osv ;)

Haft ett par trevliga dagar sen sist jag skrev.
Skrittade ut en timme igår med Kajsa o Jameson. Han var lugnet själv, och jag kunde sitta på halvlånga tyglar hela ritten.
Han gjorde lite "trippa på tårna" moves ofc men jag ignorerar bara o de funkar faktiskt. Förutom när bilar krypkör uppe i rumpan tills han blivit jätte stirrig o sedan kör om förståss.. Men men.. Finns forf en hög puckon som fick sina körkort i flingpaketen! :D
Testade även o rida ut på Kimblewick.et o det ser ut att kunna funka kanoners.

Idag har det jobbats, massor.. Suck!
Blev Alco på vägen hem, men han fick en välförtjänt vilodag;D
Tänkte låta honom stå ngn dag extra nästa vecka faktiskt.

I övrigt var veterinären i stallet igår så jag bad honom skriva ut en "special" salva till Alco's sår vilket han gjorde.. Faktiskt utan att fråga varför eller till vad *haha*
Tyvärr får inte apoteket in den från tis em.. Men bättre än inget;)

Hos dig ; stannar jag kvar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0