trevlig helg på er

Har inte så mkt att berätta.
Tänkte ändå avsluta med ett inlägg för denna veckan =)

Linade grabben i pessoa-systemet igår vilket gick bra;D Var ett litet tag sedan han gick i det om jag har rätt för mig *funderar* ;P Hur som helst verkade han nöjd att jobba rygg o rumpa utan ryttare=)

Idag skrittade jag barbacka en stund i ridhuset; även det gick fint. Han känns mest glad numera:D

Ringde betes gubben igår.. Eller ok, Sandra fick ringa;D
O vi fick komma tillbaka i år igen.. Ännu en sommar på världens mysigaste bete utan en hel hög andra hästar. Utan bara Alco, Nasse o ev Ellinors Dedro. Om inte så Kajsas Jameson.
Han pratade tom om att stängsla in mer åt oss om det behövdes *ler* Han är så söt.
Har även hittat ett ställe jag missat förra året där jag kan TRÄÄÄNA;) På ett dressyrstall.

TREVLIG HELG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0