Blommeröd - Scandinavian Open Championchip

Sandra o jag drog till Blommeröd i morse och har tillbringat i stort hela dagen där.
Verkligen en upplevelse, och OM jag trivdes bland alla arabas...
Var inne i stallet o kikade i pausen o såg en farbror till Alco.. På pricken lik Diesel.. Men jag minns givetvis inte namnet *suck* Ngt på "N" tror jag :P

Såg två hästar från Björkehill med ;D Jätte kul!! (:
Och de kom tvåa med stoet i 4-6 års klassen *GRATTIS*

Bränt mig så in i vassen, gör grymt ont.. Galet vad solen är intensiv! 30 grader kl 09.26 visade en termometer..
I bilen sen var det strax över 60 grader när vi skulle hem:O
Nu sitter jag mest o kvider i soffan. Kylt mig med "after sun" kräm o samlar mig för o dra på ridkläderna o köra o rida med Ellinor.. =)

Saknar mina pluttpojkar! Speciellt efter en hel dag med hästar :D
Björkehill hästar på bilderna under





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0