Dedro flytta in(:

Idag är det vaaarmt ute=)

Sandra kom så att vi körde till betet vid halv tio.. Ellinor o Eva o Dedro o även Sandra nr 2 var snabbare än oss o stod o väntade när vi kom *haha*
Var inte beräknat att Dedro skulle gå in i släpen på 8 min;P

Gick jätte bra o släppa ihop:) Armani som tagit över hagen o utnämnt sig till kung o ensam härskare var ju tvungen o hälsa först.. ;) Kommer han visa humör mot Dedro i framtiden blir det fajt för Dedro ger sig aldrig.
Men nu har det gått bra iaf o det stod o betade ihop när vi körde hem sen med=)
Pållisarna mina stilade för oss o skiftade om o skria högt *asg*

När läget var lugnt o de inte brydde sig om varandra mer plockade vi in mina röda så att Sandra o jag kunde rida en runda i hettan *svettigt*
Svetten rann ju bara man stod o tittade på dom i hagen:P
Började blåsa när vi red iväg sen så det fläktade gött.

Helt underbart o skritta iväg på dom, lugna o myysiga. Även om Armani kändes lite lurig..
Fin trav o bra med bjudning, även galoppen kändes bra.
Red upp i skogen idag igen i hopp om att det torkat upp lite bättre o de hade de faktiskt gjort men fortf lite tungt på sina ställen o så har det blivit stenigt.
Uppe på skogsvägen sen så piggnade Armani till ett snäpp till o började visa humör; så fort jag krävde ngt tjurade han så idag blev det många bakut-sparkar..
Han träffade Sandras sko ena gången *tror jag de var* , han siktade mot Alco iaf.
Men man fick skälla på honom o lägga till "pinnen" var gång.. Petade även på honom var gång han slet tyglarna ur mina händer; så slutligen.. Den sista biten i trav o galopp hemmåt var han fin o sammarbetsvillig igen:D
Rörde inte en min åt motorcykeln vi mötte i heller, gömde bara huvudet i Alco's rumpa *fnissar*

Nä där är lite humör i lillebrorn' oxå:P
Alco uppförde sig hela rundan han(: Eller så gott en Alco kan iaf ;) Vilket är godkänt..
Glömde kameran hemma så tog lite bilder med mobilen på ihop släppet.. Så ni får nöja er med dom så länge. Så slänger ja in ordentliga bilder senare ikväll när Ellinor skickat till mig:P

Efter tipps från Kicki har jag förresten skickat efter 2 tuber Aloe Vera Jelly o en spray till killarnas mular :D Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0