Kvavt

Idag är det riktigt kvavt o nästan lite jobbigt o andas..
Sandra o jag körde o red vid halv två; om i fall att det drar in åska senare.. Vilket jag inte blir förvånad över i så fall...

De var helt slöa i värmen, spec Armani som gick så lugnt framåt "kommer jag inte fram idag så kommer jag fram i morgon", fnissar..
Men det är inte så konstigt; man orkar själv knappt sitta o rida, men de behöver ju få komma ut o röra på sig =)

Red samma runda som Ellinor o jag gjorde igår; alltså mkt klättring upp o ner o en del "lyfta på benen"
Ena backen ner är väldigt kort men brant så jag trodde nästan Armani skulle hoppa ner för den, så jag tog tag i förbygeln o blundade *haha*, men ist gick han jääätte försiktigt ner med små små försiktiga steg.. Söööötis(:
Fast ja, han går försiktigt ner för alla backar egentligen:P När sommarn är slut kommer han däremot vara en grym klättrare *ler*

Det enda lillisbroren brydde sej om på heela ritten var en duva och fåglar som flög bland träden inne i skogen.. Han o fåglar alltså... Hahaha ;)
Alco var en ängel tills sista sträckan hem (ute på 70.vägen) Lyckades bli rädd för ngt osyngligt VAR gång där kom en bil som skulle köra om bakom:@
O han skrämde skiten ur en bil som missat uppfinningen av BROMSpedalen när han skulle bli rädd för ännu ngt som inte fanns.. Var någon cm från o smälla rumpan i sidan på bilen..
Han är sååå korkad ibland, han om ngn är VAN i trafiken så jag begriper inte varför han ska mecka ibland.. Kanske för att det inte var jag som satt på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0