Njuter

Jag njuter av hästlivet och jag njuter av att ha två! :D
Sen är jag tacksam över att jag fick chansen att köpa en rödtott till; och ännu mer tacksam till alla kommentarer o positiva ord o ja! :D
Jag har iaf hunnit smälta o förstå att jag äger två nu.. =) Och jag o Armani lär känna varandra mer och mer för varje dag.

Visst ska han gå när man kommer med träns/grimma i hagen för och hämta honom. Men han springer inte iväg utan bara går lugnt o stannar en bit bort.. Mest för o visa att han stannar bara när det passar honom *skratt*
Idag kom han dock direkt till mig; fast Alco hann förståss först. Han kommer som ett spjut när man kallar min prins<3
Tog Armani o Alco gick rakt ut ur hagen efter oss, mamms var lite snopen att hon inte hann stänga.. Han bara gick liksom o ställde sig o betade utanför *asg*
Dock inte svårfångad:P

Red en liten runda idag med; skulle ridit igår men regnet stod som spö i backen.
Armani försöker testa mig lite då o då med små resningar; o inte vilja gå på samma håll som jag vill alltid. Inte svårövertalad, vissa gånger får jag dock bli arg på honom.
Alco hade behövts skrittats, men det går inte för hovarna ser inte alls kul ut.. Kanske bara ställer till det om jag promenixar honom.
Han får nöja sig med pyssel o borstning; tja o sårtvättning för Armani försöker äta upp honom.

På onsdag däremot efter hovis besök ska jag ta med båda ut på en tur; då hoppas jag även att det torkat upp inne i skogen så man kan rida lite på stigarna utan o glatta rundor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0