ATG

Tycker att jag gjort som veterinären sa i December att jag skulle ge Alco en chans ang hans rygg.
Han har börjat reagera igen. Inte överdrivet mkt; och efter att han arbetat är han mjuk o fin i musklerna igen.
Men. Slut chansat nu känner jag, det kan ju lika väl bli värre o gå tillbaka till vad det var innan om inte värre..

Så jag ringde ATG kliniken i Malmö igår och ska åka in med honom på onsdag nästa vecka och få hela honom utredd.
Börjar med en hältutredning eftersom de misstänkte att de kan komma från ngt ben. Vilket jag själv inte tror då han går fullstängt rent på alla fyra. Men man måste ju börja någonstans, de slutar inte från de hittar något ändå=).

Fortsätter tömköra ut honom fram till ons så han får röra på sig lite iaf:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0