Tripp till Malmö o ZooCity

Dagen började med morgonfodring; helt förvånad över hur snälla hästisarna var idag.. Tja förutom Valter då som bet mig i huvudet när jag skulle knäppa mag-gjordarna.. Vilket han fick ångra djupt. förståss;D
Alco fick vila idag så stallsysslorna gick fort o jag var hemma igen kvart, tjugo över åtta:D

Vid middagstid åkte jag o Kikki till ZooCity för o spana på deras rea.. Som de förvisso haft ngn månad nu men de fanns en hög hästgrejor kvar.
Hade jag haft ett överfullt konto hade jag handlat hur mkt märkes saker som helst; typ pessoa täcken, Eskadron skydd, cavallostövlar, Kieffer träns, en uppsättning Kyra kläder osvosv;)
Men ist nöjde jag mig med en kilpadd, glitterspray, en hovkrats, kindkedjetunnel i gele o en flughuva=) Då jag är medlem på ZooCity fick jag dessutom 10% extra rabatt = 60% off. NAJS! ;D

Duktig som man är ska man hoppa in o jobba ikväll eftersom jag ännu inte lärt mig säga nej om de har kris;) I gengäld fick jag en extra dag ledigt nästa vecka.. De är ju inte dumma; de vill ju inte betala ut övertid i onödan;)
Men samtidigt känner jag att jag behöver lite ledigt så de går la ann ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0