2 days

Nu är det bara 2 dagar kvar tills Armani kommer... Nu har jag (om inte förr) INSETT att han verkligen kommer att komma ;D
Och att Alco ska få busa rundor med lillebror i hagen i fortsättningen;D De tror jag han kommer att uppskatta.

Idag har det varit fullt upp non stop. Sms terrad redan vid 07. SUCK, jag som planerade sovmorgon!
Var lika bra o stiga upp efter en stunds terror.. Ringde Folksam o flyttade över försäkringen på mig; ringde ATG o bokade tid för återbesök för prinsen. Fick tid den 20 Maj kl 11.00.. Min enda lediga dag den veckan ;D

Senare drog jag med mig Emma på en shoppingrunda i Malmö. Först Ikea så jag kunde köpa förvaringsboxar (eller vad man kallar det) att ha i skåpet i stallet, hö-påsar, en pall osv.. Sedan drog vi till Ekohallen; hittade en dressyrgjord där som verkade ok; chansade på 65 cm; därefter Hööks där jag köpte en vanlig sadelgjord ;)
På hemvägen åkte vi om Foderhandlarn;D
Tiden rusade iväg, så det var bara in o byta om sedan o raka vägen till Alco:)

Fått ett skåp till att ha grejor till Armani i ,så jag hängde in lite grejs där o fixade innan jag tog in Alco för en tur(:
Idag fick han bara ett endaste ryck på hela ritten *tillåt mig o låta imponerad*
Skrittade mest eftersom han är relativt nyvaccinerad...

Humm.. Han ser så tråkig ut nu när han verkligen inte har en muskel kvar i ryggen =( Han har dessutom lagt på sig liite o eftersom han inte har muskler så är det som om han "tappar" magen. Haha, aja.. Ni fattar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0