Envising

Lillebror har blivit jätte harmonisk.
Idag stod han lugnt o fint i stallgången hela tiden medan jag pysslade med honom.

Första delen av ritten var ljuvlig! :D Så himla nöjd med honom.
Sedan blev han tjurig o skulle inte gå. Smacka o skänklade o ja.. Suck. Jag var helt genomsvettig o ändå fick jag honom inte o gå *hehe*
Men, skam den som ger sig.. Fick honom slutligen att skritta ett varv sedan slutade vi för dagen.

Tror han testar mig till tusen;P Och att han inte tkr de é kul o "jobba"  i paddocken o bara gå "runt, runt runt"

Men men.. Betessläpp på tisdag sedan är det bara uteritter som gäller hela sommarn.
Blir kanon för Alco med som behöver klättra mkt o bygga bra med musklisar:D
Tror han längtar tillbaka dit(:

3 månader utan o mocka, blanda mat o fixa höpåsar.. Nästan lite semester för mig med(A)
Men jisses vad jag går runt med träningsvärk dagligen nu när man rider o tränar mer. Har inte kunnat sitta med benen i kors på jobb på hela helgen ens, som det har värkt:P


Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

HA HA HA @ inte kunnat sitta med benen i kors :D

Härligt med "sommarlov" & uteritter ;)

Kramar o mulpuzzar från Ozz!

2009-05-26 @ 08:33:22
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0