Heldag hos mina två grabbz=)

Idag har jag spenderat ca 9 timmar i stallet, tog ledigt för o ägna grabbarna massor med tid och då fick jag se till o göra de med *ler*
Åkte upp vid nio o hade köpt bullar med mig: Åt frukost med Magda och skrev kontrakt på ännu en boxplats=)

Släppte över båda i paddocken så de kunde få gå o beta ngn timme medan jag mockade och fixade med annat ;D
Måste säga att Armani är inte ens hälften så grisig i boxen som Alco (hittills)
Satte tillbaka Armani i den vanliga hagen o tog in Alco för en ridtur senare. Väldigt orolig och sprang rundor, såg ut som om han satsade på staketet emellanåt ;S
Fick försöka ignorera honom och tillsist stod han bara stilla o gnäggade lite.
Har en känsla av att det bara är tillfälligt o kommer vara så här ett par dagar till.. Skulle vara jobbigt om de förblir så jätte beroende av varandra :P
Red ut nästan 1,5 timme. Idag skulle det även börja galopperas. Tyckte faktiskt han kändes jätte fin :D
Trampade på någon åker o fick väl lite ryck o så; men de hade jag räknat med;D Är man så dum att man rider ut på honom på vanligtbett när det är dags för galopp dessutom får man faktiskt skylla sig själv;D
Men bromsen var det faktiskt inget fel på =)
När jag kom tillbaka var Armani inte ensam i hagen. Han stod o lekte med Gringo (en av shettisarna)
ok tänkte jag. Vad har nu hänt eftersom de fick släppa in honom där.
Men NEJ. Gringo hade rymmt ut ur sin hage o in till Armani; genom el-linor o allt.. Han tyckte väl inte att han skulle behöva stå själv:P

Grillade med Magda o co och tog de lugnt någon timme.
Sedan gick vi ut på promenad.. Jag o Armani=) Pigg o framåt! Tror jag får lina honom innan jag sätter mig på honom på lördag *fnissar*

Dom är så fina. Mina pojkar:)







Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

Nio timmar :D

Tänk vilka lyckliga fuxkillar!!

Det är så himla kul att se dem tillsammans på din bilder. Det värmer extra gott i hjärtsäcken.

1000 mulpuzzar och gokramizar.

2009-05-16 @ 11:26:18
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0