Mysfaktor! :))

Nasse flyttade in i hagen torsdags.
Men Armani o Alco håller ihop så han är lite ensam, stackaren.. Tror han blir glad när Dedro kommer sen efter midsommar=)

Igår blev första ritten på betet för båda grabbzen.
Red upp i skogen tsm med Sara!:D

Idag red jag ut med Hanna..
Precis innan vi hämtade in dom bestämde vi oss för o "byta" häst så jag red Alco o hon Armani.
Ska jag rida ihop med henne mkt i sommar vill jag inte försumma Alco, så det är bra om man kan variera sig lite ;D
Blåste lite smått så Alco var såklart på tårna.
Tobbe gick med oss hela rundan, o SPRANG när vi travade *jag hade aldrig orkat*
Gick skit bra hela ritten.. Både igår o idag måste jag säga..
Alco fick ett spel när vi nästan var hemma o gjorde en form av "två takts galopp" med höga resningar. O det roliga var att jag inte höll i honom så jag bromsade inte iheller men ändå hoppade han framåt så en bit.
O när han väl slutade kom det "skugga" över vägen *hjälp* sa han o började igen.
Tobbe sprang fram o fångade honom när de kom bilar från båda hållen o vi var mitt ute på gatan o hoppade rundor.. SUCK på honom ibland:P Vad som förigår i hans hjärna förstår jag inte alltid;)
Tror han kommer ägna sommarn åt att sätta griller i Armanis huvud; men hittills kommer han ingen vart för Armani är lugn som en filbunke jämfört med Alco.. :P

Ska rida ut med Hanna i morgon med.. Jag på Armani dock o hon på Alco:D
Ska vara fint väder hela helgen, uuunderbart!


Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

HELT fantastiska bilder i din Bilddagbok!!!

TACK för du delar med dig :*)

2009-05-31 @ 12:35:27
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0