Tjoho!

Min älskling är friskförklarad:D
Veterinären tyckte precis som jag kännt; att han har ett mycket luftigare steg.
Man kan inte vara annat än otrooooligt glad!

Hon rekommenderade att man kring vintern när man ställer av dom lite smått, att man kan passa på och åka in för en rutin-kontroll. Men dock är Alco INTE i mer behov av det än någon annan häst.. Hon menade mest så att man garanterat har en frisk häst när tävlinssäsongen drar igång igen.
Ut o rid o njut sa hon *hehe* O de kan jag lova att jag ska göra med!

Armani blev vääääldigt glad när Alco kom hem igen *fniss*
Båda får vila idag o stå o bara "va" o beta gräs.
Gjorde ett försök o borsta av Armani i hagen innan jag körde hem dock, han hade intagit den största lerpölen han kunde hitta när vi var iväg...



Kommentarer
Postat av: "Farmor" Kicki

TJOHOOO va UNDERBART!!

1000 mulpuzzar och gokramizar från Ozz :D

2009-05-20 @ 21:31:24
URL: http://www.aagrenarabians.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0