Morötter:)

Snöat så in i vassen idag.. Men tack o lov inte lagt sig... ;D
Sara kom o red Maanisen ute på gräset när jag slutat jobba. Alco hade vilodag.
Han var rätt suris av o va ute o motionera i detta väder.. Reng/snö/hagel blandningen piskade ner o vi alla frös som tokar *brrr* Så han fick bara precis gå i alla gångarter o sen komma in igen *snutt*
Täckade upp honom till termo- innetäcke så han är riktigt varm o god min lillprins<3

Känns som om jag glidit på en "räkmacka" idag. Sara hade kommit hem till mig innan jag själv hann hem från jobb så boxarna va mockade... Mamma som var ledig idag hade redan fyllt höpåsar..
O Marie var snäll o körde in en ny hösilagebal åt oss *ler*

Nyss kom även leveransen med morötter. Kommer ut varannan vecka med 20 kg.s säckar. 45 kr säcken inkl leverans.. Kanon ;)
Och dessutom smidigt:P Armani stod o stampade när vi bar in o var inte nöjd från han fick smaka ;D

Nä nu blir de duschen o så hoppas ja mamma offrar sig o kvällsfodrar så jag slipper ut o frysa mer idag.:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0