ingen får en o må så bra som mina två hjärtan<3

Trött, halvkass humör.. Dels pga de kassa vädret som hållt igång hela helgen + idag o mkt för att jag just är trött.
Sover dåligt o kan vakna 5 o vara ap pigg o sen är jag trött igen redan på eftermiddagen.
Tidigare har jag gått upp snor-tidigt för o hinna rida innan vi kört till gården o fixat där; men har insett att jag inte orkar det o kännt att jag aldrig fick sova så har gjort tvärtom i helgen o det har funkat mkt bättre =)

Trött o halvt omottiverad kom jag till stallet vid 15.00 idag.. Regnet stod som spö i backen *morr*
Meen där är iaf ridhus så Sara kom o så körde vi ett lättare träningspass på mina sötnosar. Hon red Alco och jag Armani.
Armani var seeeg idag; verkligen "tråkig"... Han tkr det är jobbigt o gå på volter o jobba så han segar.. (: Men fyy bubblan va lätt han är o ställa o vändbar är bara förnamnet..!=) Han ger dock inget gratis, vilket är BRA. Missar jag ytterskänkeln så hamnar vi i sargen:P O svänger jag inte så springer han rakt in i väggen *skratt*

Alco var piigg tyckte Sara; men det har han varit de senaste dagarna.. Så i morgon får de bara bli Armani som vilar.. Alco vågar jag inte låta stå :P

Tänkte inte på o ta ledigt hela veckan så jag jobbar i morgon o ons:S Halvt oplanerat när vi har massor o fixa innan vi flyttar in på fredag morgon:S
MEEEN, mamms som är fri jobbar o står i där ute *puuh*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0