Märkliga stallkatter

Finns nog de knasigaste stallkatterna här...
Bland dom två över-sällskapssjuka kattungar som klättrar upp på en om man själv inte bär upp dom.
Hade inne o gjorde vid Alco för vår första ridtur här ute o katten la sig o sov på min dressyrsadel.. Sen var de dags o sadla så jag flyttar snällt bort kattungen o sadlar Alco. Katten sätter sig o piper för o sedan hoppa upp o lägga sig på Alco's rumpa:O
Tur ja har en snäll häst som inte tyckte de gjorde dödligt ont o få kattungs-klor i baken;)

Red bakom hagarna på en stor gräsplätt. Väldigt spänd o laddad så ritten såg nog i andras ögon aningen "stel" ut.
Men han höll sig på mattan OCH han är dessutom extra kul o träna byten på när han är så för han byter lätt som en plätt. 3 på rad slängde han in när jag inte hann balansera upp mig *fniss* Dock inte enligt planen:P

Armani och jag gick för en liten stund sedan faktiskt ut på promenad. Fick vända när Uffe kom körandes (gårdsägaren) för han behövde komma in i huset :P
Han trodde att Armani dragit iväg med mig, att de var därför vi var så långt från stallet.. HAHA(:
Men nää, han var så snäll så. Uppe på tårna när hingsten i ena hagen fick frispel dock men de é ju inte så konstigt;)

Nää nu får ja väl fortsätta packa upp.. :P Se om jag kan hitta mobilladdaren någonstans med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0