Jobbat helgen

Har insett att jag inte har ont i ryggen när jag jobbat helg, utan jag är trött i den. I musklerna; något fruktansvärt. Mest av allt vill jag lägga mig på en sträckbänk en timme lr två o verkligen sträcka ut var endaste muskel;D
... dessutom har jag jobbat med feber o en förkylning som är under upptrappning så man är som sagt vääldigt mör.

Sara passade båda igår.
Armani hade varit brinnjävlig och inte gjort mkt rätt:P UNGHÄST  :@ Haha* Bockat, sprakat, snurrat, kastat sig osvosv.. Men han är ju "ny" på stället igen o var utan Alco o dessutom ute på stubben... Hihi. Så länge man inte slutar från de går bra så:)
Alco hade varit en pärla<3

Åkte dit direkt efter jobb idag; Sara hann före mig så när jag kom in i stallet stod Armani i gången. Han såg lika förvånad ut som jag gjorde . Han av att jag dök upp från ingenstans o jag för att han stod där..
Haha gick i min egna lilla värld o hade inte väntat mig att han var inne *fniss*

Jag tömkörde Alco och Sara tränade med Armani för Lisa. Gick skit bra!
Tkr jag(A)... Han var ju nördig när vi skrittade fram tsm ute på grusvägen/stubben men när de två gick in i paddocken sen gick han helt kalas...
Lisa tkr hans bjudning och gång i galoppen är den bästa hittills(: Han är mer självgående där och har lite mer energi. Slutar man driva i traven tvärstannar han;D

Blev att fixa boxar o mat o allt vad det heter efter träningen idag. Men ibland tkr jag det är bättre o lägga de efter för det är ngt man MÅSTE göra o de é lätt att man inte "orkar" rida sen annars;)

Själv tänker jag inte rida ngt avancerat pass från jag är feberfri och mår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0