Lite små skutt:)

Morgonen började allmänt skit... Lr nja, det var inte ett så svårlöst fall kanske.
Var sen till jobb. Började 8 o kom ut till bilen kvart i.. O så har jag ca 1,5 mil till jobb *morr* Brukar hinna om jag gasar på lite extra; men i morse var bilen stendöd. Inte ett tecken på att vilja starta.
Sur som ättika ringde jag pappsen som tyvärr inte äger några startkablar. Fick lasta om och ta volvon ist, så tacka gudarna för att mamma inte tog den i morse..!

Efter jobb sen så kom Sara o Ellinor till stallet för att skutta med mina finingar<3
Det blev hoppning ute på stubben dessutom;) Armani var pigg och verkligen framåt.. Och när Alco började hoppa vaknade han oxå till liv och verkligen sög mot hinderna *fniss* Jag ÄLSKAR att se honom göra det han älskar, den glädjen och det engagemanget han lägger ner på ett par små-kryss är helt underbar:)

Armani fick trava lite cavaletti idag:) Började med ca 3 meters mellanrum så att hela han fick plats emellan för att sedan korta in med en bom åt gången. Verkligen jätte duktig. Slog i en gång o började kicka. Han blir så sur på sig själv när han slår i, plytten(:
Han hoppade jätte fint över ett litet kryss ett par språng och sedan fick han sluta; mest så han inte tröttnar o tycker de é tråk(:
Alco fick ta ett par språng till :).. även han fick hoppa på lägre höjder idag(:
Starten för hoppträningarna för honom o Ellinor blir den 15.e ist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0