Stormbyar

... nu börjar det verkligen bli höst.
Men de har faktiskt lovat en till värmebölja så det får faktiskt se till o bli så med så vi inte redan måste ta hem dom.

Nellie kom och red lite idag med efter att jag slutat jobba.. Så vi möttes ute på betet.
Blåste (blåser) enormt mkt, hehe.. Går inte att stå still för vinden tar en seriöst och man får skrika till varandra för att höras...
Lotta ledde Nellie på Alco och jag tog en promenad med Armani. Var inte pepp på o rida i detta vädret så vi gick med ist.
Ute på vägen stannade en bil oss och frågade om vi sett deras häst som stuckit; tyvärr inte..
Men när vi kom tillbaka så såg Armani märkena i gräset utanför hagen och blåste lite; de hade jag stannat för och tittat på när jag körde dit.. ATTANS att jag inte tänkt på att nämna de.. Man ser tydligt att en häst sprungit där.. Eller kutat; så upptampat som där är och så såg det inte ut när jag körde därifrån igår.

Hoppas de hittar sin pållis.. Obehaglig känsla att inte ha någon aning om var de är.

Jobbar helgen så i morgon får de vila och på söndag ska jag hinna med o rida en runda(:
Sedan har jag två softa veckor framför mig på jobb så då kan bara vädrets makter styra motionen av mina älsklingar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0