Birthday Boy

Idag fyller faktiskt prins Alco år(: 8 år.! Jisses;D Tiden springer iväg; efter sommaren har han varit hos mig i 4 år.

Idag skrittade jag Closed Case tsm med Jenny på Praxis runt travbanan. Underbart väder; man blir så glad:D
Closse gick o tittade på allt annat runtomkring ist för o lyssna på mig så när han slutligen snubblade för att han inte kollade var han gick så jag kickade till honom med skänklarna.. Dumt gjort tyckte han o hoppade upp i luften. Haha;P Förlåååt.. Glömmer att de inte är vana vid skänklar!:P
Annars gick de kanoners o han mjuknade riktigt mkt denna skritt-tur:D

Emelie, Lisas (ena tränarns) dotter kom ut hit i eftermiddags o red ut med mig på pojkarna.. Det var 12 år sen vi red ut ihop.
När vi var små var vi bästa vänner; om ni bara visste hur mkt skit vi hittat på tsm;) Vad roligt man hade förr! Har kul nu med men ni förstår;) Haha
Aja hon red Armani o jag Alco.. Ett varv runt travbanan först o sen den "nya" rundan:)
Vid den stora "sjön" som bildats runt travbanan skulle Armani INTE gå igenom^^ Omöjligt.. O när Emelie tillsist lyckades snirkla sig runt kom han lyckligt bockande ikapp Alco o mig *HAHA*
Överlag skötte båda mina pigga tokisar hur bra som helst:D Jag är super nöjd:D Armani hade tom närkontakt med en traktor.. Men när den vände på åkern o svängde mot honom i vändningen va de inte kul längre;)
Det går framåt, sakta men säkert...
Har varit si o så med o hitta någon för Armani som kan "hoppa in" honom åt mig o kanske tävla hoppning i framtiden varvat med min dressyr.. Men Emelie är sugen på o börja hoppa lite smått med honom o se om han tycker det är kul med den omväxligen:)


Kommentarer
Postat av: Farmor Kicki

MASSA GRATTIS till födelsedagsbarnet!!!

HURRA o morötter o äpplen o ... o ...ALLT han älskar från OZZ!!!

P.S. Armani älskade att hoppa på löshoppningen..han hoppas mjuk o stort...värsta gummibollen hehe...ska leta fram videklipp ;)

Kraaaaaaaaaam

2010-04-15 @ 23:41:52
Postat av: Linda

Åh, dom klippen vill jag jätte gärna se:D

Kramisar

2010-04-17 @ 18:19:53
URL: http://lindaochalco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0