Dessa hästar;)

Jobbar kvällen idag så det blir ingen ridning alls för mig(: Tänkte berätta om en rolig grej som inträffade häromkvällen när Jenny,Dennis,Jag och mamma satt ute o grillade o åt.
Hagen mina pojkar gick i var precis intill så jag satt o tittade på dom efter att vi ätit. Kattungen gick in i hagen; o Alco som hatar katter slickade öronen o satt iväg efter den.. Den korkade lilla katten var smart o gick ut ur hagen..
Alco var fortfarande irriterad på katten så han gick in en bit i hagen o plockade upp en pinne i munnen, gick sedan fram till staketet o släppte ner pinnen på andra sidan; PÅ katten. HAHA..
Han är såå smart min pojk;) Såg så nöjd ut efteråt med^^

Det där med o åka o simma med Armani sen känns tveksamt när det var blankt omöjligt o få honom igenom en större vattensamling igår. Han vägrade doppa så mkt som en hov^^
Blir spännande o se vad han säger när vi kör ner dom till stranden o rider där(: Ska försöka få ihop en dag då resten kan så vi blir ett litet gäng:D

Ledig helgen, så jag står nog allt ut med o jobba en fredagskväll *ler*
Marie o jag åker ev till skogen o rider med Lillan o Alco på söndag;D

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0