Fint väder

Ooo så soligt det är idag:D
Släppte ut killarna utan täcken i morse så de kan få lite sol ;) tkr Alco har börjat bli mkt mörkare i färgen; tjuusigt.. (seriöst alltså.. Hahaha)

Hittat på lite blandat idag; frukost på Espresso House med Sandra; frukost o frukost.. Tog mig bara en Frappino(:
När jag kom hem sen tömkörde jag Armani i "paddocken". Lite seg sådär men annars gick han fint(:

Lunchade dom o pausade lite själv..

Precis kommit in igen efter att ha ridit Praxis runt travbanan. Super duktig, även om han låg på som ett ånglok hemmåt(: I morgon tar vi nog två varv runt...

Nu ska jag vänta tills lite senare; sedan ska även Alco få bli tömkörd :) De ser ut o ha det så mysigt i solen så jag kan vänta ngn timme lr så;P
Visst är det skönt att möjligheten finns
nu när det är ljust så mkt längre?:D

Over n out^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0