Blandad kompott^

Badade Match igår; insåg att det var på tiden nu=)
Han har noll respekt för min mamma dock, så fort hon tar övergrimskaftet mejar han ner henne... Så hon är helt blå över ena armen nu..
Tar jag sedan honom, skäller lite o så.. Så kan ja hålla honom med ena handen o vattenslangen i andra o spola honom; annars går det inte.
Samma vid longering. Han lyssnar mer på mig än henne.. Hah;D Aja de kommer, hon måste nog sätta honom lite på plats så han inte tar övertaget för den lille sprätten kan verkligen bli stark:)

Idag har det blivit longering av samtliga..
Alco i pessoa systemet över en bom. Var jätte duktigt:)
Match med longergjord (bara för o ha ngt på ryggen). Dels över bom o dels utan. Han var bråkig i ena varvet så där fick han springa tills jag var yr i planeten o han gjorde som han skulle(: Sen var han super duktig.
Provade även hans nyinköpta JN-regntäcke. Strl 125 o det är lite för stort men det blir bra ändå:D Lite o växa i dessutom. Han tyckte inte alls om momentet när jag skulle lägga det på ryggen på honom, men sen stod han snällt.
Armani linade jag oxå i pessoa-systemet. Dock bara 10 minuter (får ta en långsam upptrappning). Han tyckte det var jobbigt men han skötte sig (:
Ska använda mig mkt av de under hans igångsättning tänkte jag:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0