Hovis(:

Idag kom Markus o fixade fötterna på hästarna:D Gick kanoners med allihop(:
Alco stod o sov;)

Match har fått vila från jobb ett par dagar nu, stod bara o pysslade om honom ett tag idag så han inte skulle känna sig bortglömd:)

Armani har jag haft i pessoat 2 dagar i rad nu; han är så busig att det finns inte. Gör han såna luftsprång som han åstakommit dessa dagar så kommer han skicka mig all världens väg när jag sätter mig upp:/
Annars är han super duktig:D Pigg o glad får han absolut vara, det är dumheterna jag hoppas försvunnit=) *drömma kan man ju*

Alco har det blivit två kortis dressyrpass med nu igår o idag. Idag för att jag tyckte att han inte gick helt rent i ökningarna.
Troligen eftersom han fått en spark högt upp på höger fram; han var lite smått svullen där.
Får se hur det ser ut i morgon, tänkte skritta ut en runda iaf(:

Har åskat massor i två timmar nu, ÄNTLIGEN får man väl säga.. Detta har man väntat på läänge nu(:
Blir har krypa ner o ligga o lyssna på det ett tag.
Sov gott! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0