Stabilt...

.inte^
Alco är ingen bra häst att ha handhäst med till...
Hade föraningar om att han skulle mecka idag så red honom själv ett varv runt travbanan först medans mamma gick med Match på gräsfältet.
Mkt riktigt var han en mespropp och vi hann inte långt innan han gjorde första helomvändningen och skulle på andra hållet. Så gjorde han om o om igen nästan hela slingan runt; så jag kände att jag reder aldrig ut att ha Match som handhäst runt där + sitta på en som bara ska nörda sig.
När vi kommit runt banan tog jag ist Match som handhäst upp o ner på rakan o sedan fick vi nöja oss där:)

Snart Snart kommer bejbi Armani hem med o ska få sättas igång:D Hoppas på lasthjälp bara annars blir det svårt:/

Var förresten hos läkaren i måndags då jag trott att där blossat upp en massa allergier då jag får svårt o andas i MÅNGA situationer... Visade sig ist att jag fått astma.. KUL.. 23 år och har fått astma... Tjena typ^^
Man kan "växa ifrån" det... Men jag växte till det så jag vet inte hur det funkar då?
Värst är det o vara i stallet, men jag har fått ngn inhalator jag ska överleva på:) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0