Bästa Emma:)

Emma, min duktiga medryttare till Alco är så snäll som hjälper mig med alla pållarna :D Det är även hon som kommer få rida in Match.
Nu är det mest att han ska ha ryttare på sig lite, ca en gång i veckan... Sedan paus när jag åker på semester o sedan fortsätter vi lite smått(:
Ingen brådska =) I sommar ska jag dessutom skicka iväg honom på unghästbete (är tanken) för att vi sedan ska fortsätta inridningen i höst.

Idag var Emma snäll o red ALLA prinsarna eftersom jag har ont i min rygg.
Hon började med Armani som var snor-pigg!! ;P Han bara gick o laddade o väntade på tillfälle att hitta på hyss; men hon klarade det galant:)

Sedan red hon Alco som var jätte duktig<3
Häst nr 3 blev Challe som hon skrittade ca 20 minuter. Även han är så himla snäll o duktig(:
Slutligen tog jag o linade Match i hagen tills han var lite trött o då fick hon hänga på honom ett varv på en volt o sedan sitta upp. Idag fick de skritta 3 voltvarv med mig som ledare:)
Han är så himla duktig(:
Finns bilder på min bdb på alla pojkarna från idag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0