Ridsugen

Jag är sååå ridsugen att jag snart avlider...
Efter snöstormen igår har det kommit en hel del snö o idag var det dessutom vindstilla o mysigt på ngt sätt.. Bestämde mig för att jag skulle ta rund tur på Alco efter jobb; men lagom tills jag slutade för dagen tog det i o började snöa igen *SUCK*
Det är nog meningen att jag inte ska rida mer detta året:(

Challe är väldigt ouppfostrad, det där med o stå still finns verkligen inte. Så van vid mina som knappt lyfter en hov om jag inte bett dom.
Alco är VÄLDIGT missnöjd över att ha en viting till i hagen, men det kommer bli bra igen när Armani o han kan gå ihop o Match o Challe för sig(:
Match gillar läget, han o Challe tycks ha funnit varandra... :)

.. Det blir nog bra tillslut; o snart är det dessutom jul *mysigt<3*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0