1 dm snö till...

Det var vad jag insåg när jag skulle till jobb i morse; halt o jäkligt o ännu mer snö.. SLUTA NU :@

Solen visade sig när jag kom från jobb så jag plockade av prinsarna täckena när jag slängde ut lunch-höet(:

Efter att de ätit upp o ja mockat o grejat tog jag o red Alco uppe på ängen. Han hade jobbigt o gå för det hade frusit ovanpå snön o när han trampade så"trycktes" hoven igenom så det var lite snubbligt. Gick in på en volt o höll oss på den så att vi kunde rida upp ett spår så det blev lite mer ridbart o mjukt(:
Han var jätte duktig=) Inte ens överdrivet pigg efter den dåliga motionen de senaste dagarna. Jobbade ca 30 minuter, sen var jag mer än nöjd med honom <3

Armani tömkörde jag i paddocken. Lr tömkörnings longerade rättare sagt (gick bara o va på en volt) Lika duktig han. Brallade rundor när Jenny o Dennis hund Buster kom springande o skulle springa efter o busa lika mkt tyckte han. Söööt-rumpa :)

Jenny var söt o hjälpte mig o dra in en ny höbal sen med, TACk<3 Vad skulle man gjort utan så fina vänner(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0