<3

Pojkarna mina har stått i tre dagar nu så idag när jag både hade tid och det ÄNTLIGEN var väder så fick de röra på sig:)
Alco o jag skrittade upp på gräsbanan. Snön var ganska djup så han tyckte det var väldigt jobbigt. Han förstod inte vad han gjort för ont för att behöva gå där *sööötis*
Men han var riktigt duktig o gjorde vad jag bad om.. Ville inte ta ut honom fullständigt så jag tog många skrittpauser och när han sedan fått gå ordentligt o alla gångarter skrittade vi av på rakbanan fram och tillbaka(:

Armani sen ville verkligen ha min fulla uppmärksamhet.
Han blir som ni som följer bloggen läst, väldigt pigg.. Spec om han stått lite.. Så jag fegade lite o tömkörde ist för o rida ;) Han var jätte duktig:)
Tyckte oxå det var jobbigt o springa i all snö så han blev trött fort.

Nöjd med båda mina sötnosar idag:D
Körde lite morots-stretching efteråt med båda två oxå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0