Freezing

Fyyy så kallt det är *huttrar*

Blåser o snöar o ryker runt snö så de é inte kul någonstans o vara ute.. Armani tyckte inte det var kul det minsta o bli riden...
Red i paddocken, kunde va på typ en 20m volt för de var drivor överallt:/ Gjorde denna mini volt till ett litet fyrktansspår när vi skrittade o tränade på o göra halva fram- resp bakdelsvändningar i var hörnpassering.. Han var ju hur duktig som helst:O Han förstod, även om det inte blev några klockrena vändningar... :)
Däremot var de inte lätt o trava honom för han kortade ihop sig o skulle galopphoppa heela tiden ist... Stundtals blev det trav, men det var si o så med de...;P Denna gången tror jag faktiskt det var vädret som spökade.
Höll på o sätta mig på rumpan i snön när jag skrittade av honom, vet inte riktigt vad som hände *haha* men det gick bra o jag satt kvar:D

Alco fick vila idag med, vem vill ut i sånt här väder med TVÅ hästar på rad.. Tror ännu mindre att han ville ut... ;P
Armani blev bra ompysslad o fick manen ryckt när vi ridit klart.. Alco blev oxå ompysslad o fick sin man ryckt. Han stod bara o mös.. O blev ännu gladare när han insåg att han skulle få komma in i boxen igen... Pluttnissarna!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0