Sista ridpassen denna veckan=)

Jaha då ska man inte rida lr pyssla med hästarna, lr ens mocka mer denna veckan (:
Kan va skönt o pausa från mockning men kommer sakna min plyttar(:

Skrittade o travade fram med Armani upp o ner på rakbanan, sedan skrittade vi bort till paddocken o tränade vidare. Travade lite o körde lite galoppfattningar, sedan blev det mest skrittarbete med träning på o flytta undan skänkel... För vänster går det som vanligt relativt fint, men för höger jobbade jag hårt idag *pustar* Ett par steg, sedan rakställa, sen ett par steg igen.
Blev en del protester emellanåt men när jag blev förbaskad så lyssnade han o gjorde som jag bad ist.. Iaf för en stund;)

Alco o jag red ute på åkern.. Är så mkt snö där nu att man omöjligt kommer ner så djupt att man kan förstöra där (:
Red runt på en stooor fyrkant i skritt o trav o han jobbade hur fint som helst..
Spurtade med honom rätt upp i galoppen med, tjoho vad snön yrde, o va han tyckte det var kul!! :P Var inte svårt o lugna ner honom efter iheller utan hann fann sig i det.. Han kändes väldigt nöjd o belåten :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0