TABASCO

It sure works!;D
Ni minns kanske täcket Armani massakrerade i höstas innan vi flyttade ut till gården.. Mammsen hittade de i en av säckarna o alla spännen var hela(: Trasigt överallt o stoppning utplockad på massa ställen, men hon lagade det så gott det gick.
Så igår när Alco fått det på sig hällde jag Tabasco på det... Satt på när han kom in senare på dagen o var inte mer i sönder(:
Idag gjorde vi likadant.. Ännu mer tabasco.. Denna gången såg vi Armani komma fram för o bita tag men han ryggade snabbt tillbaka igen;) KÄNN PÅ DEN LILLE FJANT!;P
Har skickat efter ett nytt, 400gr vintertäcke till Alco med, hoppas det inte dröjer allt förlänge innan det kommer.

Igår var det snöstorm, drog igång tidigt så hästarna kom in redan vid två.
Hela kvällen o natten höll det på så jag kom inte till jobb i morse:/
Chefen ringde dock för en stund sedan, så jag ska hoppa in o sitta vak ikväll.. Uffe har varit här o plogat med traktorn så jag kommer nog både till o från jobb utan större bekymmer:)

Hinner dock inte rida idag iheller.. Men de rastar sig REJÄLT i hagen så det är nog ingen fara:)
Är de lika mkt snö uppåt landet?

Take Care, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0