Underbart väder

Att vakna o titta ut när solen är halvvägs uppe o det är helt vitt på marken o nästan vindstilla; det är så himla vackert!:D
Dock var det väldigt kallt när jag hoppat i ridkläderna o kommit ut... ;P

Tyckte det var onödigt o släppa ut Armani för o ta in honom en halvtimme senare för o tömköra så jag chansade o släppte ut Alco o Nasse samtidigt o lät han stå kvar inne.
Han är ju lite utav en klättrare o går fortf på bakbenen i stallgången när de passerar med någon häst utanför stallet.
Men han stod lugnt o tittade när jag kom in igen *skönt* Han börjar finna harmoni i sig själv;)

Var jätte fin o ha i tömmarna idag:) Snön tog ju som vanligt på krafterna o vi blev trötta båda två ganska fort;P
Fast jag undrar egentligen om han blir så trött... Han tkr nog mest det är jobbigt o då ska man få pausa lite (hans mening)

När plytten kommit ut i hagen till de andra sen gjorde jag klart stallet..
Nu hämtar jag andan o ska koppla av en stund för sedan blir det jobb ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0