Landäng

Haft en relativ lugn dag idag :)
Åt frukost med Jenny härinne efter att vi släppt ut hästarna o sedan hämtade jag in Alco för skritta honom ett varv runt travbanan.. Ca 3km.
Han tog det så nätt o försiktigt o hade stenkoll på var han satte fötterna, inga konster alls *duktig pålle*
Jag förfrös dock nästan mina händerna o öron så jag bestämde mig för o låta lillplutten få stå.

Blev en runda till Landäng i Skurup ist med Jenny när boxarna var mockade.. Aldrig varit där innan; o det är alltid kul o komma till nya hästaffärer *S*
Kom hem med läderbenskydd runt om till Armani och en man o svansborste=) 

 Hade det inte varit för att jag o Emmsan ska till Göteborg Horse show i februari så hade stora plånboken fått följa med för de hade hur mkt kul som helst! ;P Rekommenderas verkligen o åka dit o shoppa hästgrejor(:







Kommentarer
Postat av: Emma

hihi been there done that ;) yes du måste spara lite till gbg! hihi

2010-01-04 @ 16:32:30
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Hej! Superfin blogg du har!

Kika gärna in på min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige.

Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-05 @ 20:40:52
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0