...starting to move on

Kommit på mig själv med att vara gladare när jag är sysselsatt.. När jag slipper tänka.
Så min vardag går mest ut på att vara igång hela tiden; jag är ju trots allt tjej = grubblar massor.
Hade passat mig utmärkt om man hade haft en sån där "AV och PÅ" knapp man kunde få trycka på ibland.
Till sysselsättningslistan lägger jag nu till Spinning då Sandra o jag kommer börja på det :D Ska blir riktigt kul; var ngt år sedan jag tränade annat än ridning. Får jag tid över tänker jag gymma lite smått oxå.

Red Alco fram o tillbaka till Bakvången; tog ganska exakt en halvtimme.
Snorkallt ute o grusvägarna var sten hårda men han skulle inte skritta; utan satte iväg i en himlans trav. Var bara o hänga på; han behövde få springa lite ;P

Tömkörde Armani strax innan jag plockade in Alco o Nasse från hagen.
Idag gjorde han vad jag önskade men var så klart full i fan o fick sina ryck lika oväntat var gång;P Är väl mestadels kylan som gör det.
Den gör så ont... Kvittar hur mkt man klär på sig; det gör vansinnigt ont i kroppen ändå. Värst är det för ansiktet som blir utsatt hela tiden.

Fyller år vääldigt snart; o för första gången på länge önskar jag bara saker som är helt o hållet till mig själv:) Ofta är det hästrelaterat på ett lr annat sätt. Men inte denna gång, denna gång förtjänar jag att få saker bara till mig:D

ps... Kiropraktern Jenny o Dennis använder sig av kmr ner till skåneland om cirkus en månad (kring 20 feb tror jag) o då ska han få ta både Alco o Armani samt MIG.. Ja ni hörde rätt, han tar BÅDE hästar o människor;) Perfekt!

Hoppas ni haft en trevlig helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0