2 in 1(:

Vänt dygnet igen på Alco o Match då Alco börjar få liggsår på ena hasen:/ Han får det jätte lätt så vågar inte ha de ute på nätterna så att det blir värre.. Han ligger ju ner väldigt mkt nattetid(:

Bestämde mig för att motionera de båda innan de fick komma ut i morse så Match fick följa med som handhäst runt travbanan.
Match var den som skötte sig kalas idag o Alco den som höll på o ge mig nervsammanbrott.. Jag vet inte om han var ute efter att göra Match till den mes han själv är eller om han bara hade ännu en dryg dag för allt var extremt farligt.
Tom Match såg förvånad ut över att vi oväntat hamnade mitt ute på åkern o Alco skuttade på bakbenen.
Men han är cool lillplutten för han stirrar inte upp sig för de ens utan började ist beta av vetet i väntan på att Alco skulle sansa sig så att vi kunde fortsätta...

I morgon tänkte jag prova tömköra Match o dooley grimma;D Vill inte börja använda bettet än även om han får ha träns på då han håller på o tappa lite tänder(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0