Första sommarbrännan:D

I love it. Även om det svider bara jag rör mig... Jag kunde inte sova på mage i natt för att det gjorde så ont ens. HAHA.. Men jag klagar inte, jag gillar det faktiskt.. Ännu mer om et lägger sig o går över till brunt ist *ler stort*

Har varit i skogen en tur med Alco i veckan; i fredags tror jag.
Super mys!(: Jag har verkligen saknat våra skogsturer.
Ikväll slutar jag 20.00, ska köra direkt till hästarna då o rida ut med Kajsa o Jameson. Hoppas på en härlig skogstur :D Sååå mys!(:

Funderat lite över bett strl till Armani. Var med Jenny i ngn hästaffär i torsdags o tittade på just ett sånt bett jag ska ha till honom. Det kan bara inte vara rimligt att jag ska trycka in ett sånt litet bett i hans mun:S
Jag kan tyvärr inte tro på det. Men eftersom det är bytesrätt där med får jag väl köpa ett när hans vila är slut o prova.. Mest för att konstatera att det är påtok för litet... Känns shettissize för mig. Menmen(:

Njut i sommarvärmen vänner, men akta er för solen, den bränner mer än man tror:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0