Sommar feelings

Det är verkligen så att vädret styr mitt humör o hur jag mår. I morse vaknade jag till strålande sol; o då var klockan inte ens 06.
Efter 3 dagar med konstant regn så kändes det som en stor lättnad.

Körde o red Alco direkt efter jobb idag, red honom en runda i regnet igår med:)
Ni kan tro att det var mysigt idag o en sååån underbar känsla att komma i relativt samlad galopp över en stor gräsäng. Ängen var nyklippt tom så det luktade ljuuvligt *ler stort*
Vad jag mår nu; sommar känslor till  tusen:)

Grillade med mammsen nu ikväll o därefter fick Dennis för sig att jag skulle skritta Espri "Siri".
Jenny red Marodören samtidigt, thank godh;) Haha.. Andra gången hon hade ngn på ryggen o sist var väl en 9-10 månader sedan.
Hon gick lugnt o snällt bakom Marodören tills vi bytade varv o busfian hamnade först. En livlig liten loppa med attityd till tusen!;) Kände hur hon samlade sig för bus flera ggr o hon kändes även lätt i fram.
Skrittade något varv till sedan slutade vi för idag(:
Skönt att ha det gjort o glad att jag slutade där jag slutade; annars hade hon nog hjälpt mig av;) *fniss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0