Home

Borta bra men hemma bäst... Det tror jag inte ett dugg på... Jag saknar redan Göteborg(:
Vi har haft det hur bra som helst!:) Suttit bänkade inne på arenan de flesta klasserna o sprungit på mässan o kollat i montrarna i pauserna (:

Grabbarna fick varsin glitter-grimma o varsin lickit.. Sedan handlade jag handskar, träns o martingal m. förbygel till Armani o en dressyrgjort i läder till Alco =).. O visst ja, fyndade ett bett till Armani med:)

Har dragit på mig en förkylning så känner mig lite smått febrig, typiskt...

Vaknade till full storm i morse o snöblandat regn som piskade ner utanför fönstret..
Lite besviken eftersom jag tänkte rida båda min grabbar efter att ha varit i från dom ett par dagar. Men men de fick vila.
Tog in de lite tidigare o pysslade med dom o testade nya utrustningen på Armani, så tjusigt så :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0