Komiskt^^

Mamma o jag drog in en ensilagebal idag.. De är fyrkantiga o väger 200 kg st.. man "rullar" alltså in den i stallet..
Gick smidigt o jag sa till mamma "gud vad lätt det går nuförtiden".. Hon svarade "jag tror det är du som blivit starkare" samtidigt släpper hon greppet om balen o jag som trycker ifrån faller pladask över balen *asg*.. Så stark var jag!;P


Mina pojkar fick vila idag; min kropp orkade verkligen ingen ridtur.. Träningsvärken i ryggen är absolut värst.
Hjälpte Jenny med Praxis eftersom hon skulle ta sin första ridtur på plytten:D
. men jag hoppade upp o red honom på rakan först innan hon tog honom(: Han är snäll som ett lamm... Verkligen:D Och jag är STOLT till tusen över Jennsan som red sin prins:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0