Kung Kung Kung

Har softat till det här nu med ridningen efter måndagens "värsting" pass;) Nåja, viss överdrift kanske men det kändes i kroppen(:
Så igår o idag har jag bara ridit en hästis... =)

Igår tog jag Armani på rakan..(: Skuttrumpan är även ett passande namn för honom... ;D Tror inte det går ett ridpass utan att han studsar till med rumpan. Men så länge han gör det för att han är en glad skit o inte dum så bekommer det mig inte ett skvatt. Speciellt inte när man sitter kvar ganska så lätt:P
Han är nog inne i en busperiod nu.. Hoppas det involverar dessa sk "vårkänslor" så att det inte blir galet värre (A)

Idag blev det Alco fram o tillbaka till Bakvången efter jobb... =) Han är mkt lättare o samla ihop ute än när man rider seriöst i ett ridhus har jag märkt... ;P
O dessa galoppombyten, de sitter som en smäck! Här kör vi rakt fram på en grusväg o byter i vart tredje språng.. En baggis säger Alco o fortsätter byta även när jag slutat *suck* missförstånd där... :P
Ska börja kolla efter lite små tävlingar för oss tror jag, är så pepp!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0