Ridning x3

Får passa på o träna med hästisarna nu när man har 3 dagar ledigt=)

Tog Alco uppe på gräsbanan idag. Marken har blivit lite mjukare men eftersom där var bra vått var där ju samtidigt ganska halt.
Men vi tog det så lugnt o red på stora volter o jobbade mkt på halter, framdelsvändningar o skänkelvikningar(: Red i alla gångarter utan större problem:) Han kändes kanon idag *tummen upp*

Armani o jag red tsm med Marie o Ella fram o tillbaka till bakvången..
Idag var han hur lugn o snäll som helst. Inte ett bus ens... Förutom uppe på gårdsplanen när vi kom tillbaka *skakar på huvudet* Kan ju inte avsluta ett ridpass utan ett endaste bus iheller;)

Sist men inte minst tog jag även o red Praxis uppe på gräset:) Vi höll oss i skritt idag.
Han är så mjuk i munnen o så himla lätt o rida. Här har vi en häst som till 110% VILL arbeta o jobba... =) Han tycker det är roligt o försöker förstå en hela tiden o vara tillags.. =)

Nu ska jag fixa till mig, sen kommer Jennsan o Dennis på tacos o sen blir det melodifestivalen för hela slanten.
Trevlig kväll:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0