Soligt

Visst blir man mkt gladare o piggare när solen lyser om dagarna:D
Jag känner mer motivation till ALLT...

Åkte till ridhuset och träna med Alco idag.. Han ville i väg för han sprang in i släpen med Jenny nästan innan jag hann ut ur stallet;)
Han var duktig pigg idag..! Låg på som ett ånglok o bara gasade. Lyfte inte på benen iheller, fick inte alls honom o trampa fint.. Mamma slängde ut cavaletti så vi kunde köra lite "benlyft" över bommar... Hahaha jösses, han tog dom som studs ist..
Efter mkt galopperande o en skrittpaus samlade jag ihop honom igen o först då kändes han fiinis :)

Jenny o Marodören följde med mig och Armani ut på en promenad.. (: Vi gick alltså själva till fots.
Armani var lagom dryg *morr* Gick o bet i mig hela tiden, vart än han kom åt.. Hoppade o studsade o drog i grimskaftet. Sen på hemvägen började han med o vända upp mot mig o stegra... Ryckte jag då tag i honom kickade han ist... Han är så pigg att ni anar inte, usch:/
Svullnaden är dock inte på lika stort område längre som det var senast i morse, så det känns ju skönt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0